Ännu en dag som inte är den det känns som (igen)
ons 20/5 2026 (18:22) • Allmänt • Kommentera (0)
Det var möte och sen satt jag och pillade med illustrationer. Det var lite kul. Saker som ska visa hur man ska göra. Typ. Sen ett annat möte och mer pill med andra saker. Det är tydligen onsdag idag och jag känner mig lite veckovill. Som vanligt. När eftermiddagen försvunnit åkte jag hem till den lilla staden och det var nästan som sommar.
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
