Att bli avbruten när man inte vill bli avbruten är irriterande
mån 8/9 2025 (18:54) • Allmänt • Kommentera (0)
Det var måndag och jobb som det brukar. Hörlurarna på för att slippa bli störd, men inte hjälpte inte det. Plötsligt står det någon bredvid och babblar. Humöret blir inte riktigt på topp då. Jag gillar inte att bli störd när jag har ”flow” och det tar lång tid att hitta tillbaka till det när det bryts.
Sem åkte jag hem, fast senare än vanligt eftersom jag fastnade i lite bildfix som kollegorna nere i Skåne bad om hjälp med.
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
