Det där med fredagar är trevligt
fre 22/5 2026 (16:59) • Allmänt • Kommentera (0)
Det blev en fredag på kontoret för ovanlighetens skull. Men trevligt. På något sätt lite lugnare och med fredagsfrukost tillsammans och allmänt chill eftersom alla har lite fredagsfeeling. Sen blev det Enchiladas till lunch från det där hälsohaket innan eftermiddagen rullade på ett par timmar och jag åkte hem till helg.
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
