Efter arbetsveckan, ett litet glas
fre 22/5 2026 (19:24) • Allmänt • Kommentera (0)
Efter dagen fast innan kvällen. En liten AW borta på loungen. De har väl kanske inte riktigt öppnat ordentligt än, men det gick fint att sitta där ändå och hämta ett glas vin uppe från våningen och ta med ut. Sommarkänslan liksom och det är rätt så jäkla trevligt.
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
