Efter ingenting behövs lugn och mer av ingenting
lör 30/5 2026 (14:10) • Allmänt • Kommentera (0)
Fortfarande matt, men typ bra, efter veckan som gått. Det blev en kaffe och sen åkte jag och fixade mig en ny krukväxt (eftersom jag råkat ha ihjäl en i ett av mina fönster). Lite annat handlande också behövdes och gjordes. Sen hem till en lugn dag av ingenting speciellt. Trots en vecka av vila och bara varit stilla, orkar jag inte riktigt med något annat än lugn och ro.
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
