En strålande solskenssöndag
sön 24/5 2026 (14:42) • Allmänt • Kommentera (0)
Jäklar vad skönt det är med sovmorgon. Bara den där behagliga känslan när man vaknar av sig själv. Som idag. Sen gick jag upp och åt en frukostfralla nere på kaféet med Stenis och Niklas. Efter det gav jag mig ut i naturen igen. Bara för att det var så fint väder och det ger ro i sinnet att strosa runt och höra fågelkvitter. Jag såg (vad jag tror var) en Rapphöna (som jag aldrig sett förut) men hann inte fånga den på bild, för den sprang iväg för snabbt och gömde sig.
Sen åkte jag hem igen, åt lite lunch och här ovanför syns en kvällssjö från några år sedan.
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
