Hemma istället för kontoret
Det blev hemmatorsdag idag. Jobb som vanligt, men vid köksbordet. Ny ventilation i huset betydde att ventilationsföretaget skulle komma och kontrollera att allt fungerar som det ska (och det gör det tydligen sa de när de trillade in vid 11-snåret och mätte lite i ventiler och kök). Annars flöt dagen på med appsaker, displaysaker och marknadssaker.
Vid fyra-snåret slog jag igen jobbdatorn och gick ut på en promenix eftersom jag suttit och jobbat sedan sju i morse. Ute på piren är Linus tillbaka på räcket. Nu i väldigt mycket mindre format jämfört med förra gången. Det är kul med lite gerilla-konst (eller vad man ska kalla det).
Hoppas han får stå kvar.
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
