Hemma istället för kontoret

Det blev hemmatorsdag idag. Jobb som vanligt, men vid köksbordet. Ny ventilation i huset betydde att ventilations­företaget skulle komma och kontrollera att allt fungerar som det ska (och det gör det tydligen sa de när de trillade in vid 11-snåret och mätte lite i ventiler och kök). Annars flöt dagen på med appsaker, displaysaker och marknadssaker.

Vid fyra-snåret slog jag igen jobbdatorn och gick ut på en promenix eftersom jag suttit och jobbat sedan sju i morse. Ute på piren är Linus tillbaka på räcket. Nu i väldigt mycket mindre format jämfört med förra gången. Det är kul med lite gerilla-konst (eller vad man ska kalla det).

Hoppas han får stå kvar.

Skriv en kommentar eller något annat trevligt


Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.