Inte hemmajobb, fredag till trots

Eftersom jag varit borta större delen av veckan så åkte jag in till kontoret idag. Fredagsfrukost tillsammans med kollegorna brukar jag vanligtvis missa. Så det är ju trevligt att vara på plats. Sen genomgång av saker det filippinska teamet gjort och ihopsamling av kommentarer om det som de behöver agera på. Lunch på det vietnamesiska stället och sen en eftermiddag där jag försökte skissa på en grej som inte är helt enkel att få ihop. Det behöver ”marineras”, så jag får ta tag i det på måndag.

Sen åkte jag hem genom ett tråkregnigt Östergötland.

Skriv en kommentar eller något annat trevligt


Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.