Jag ger mig ut på tur i natur
lör 23/5 2026 (20:37) • Allmänt • Kommentera (0)
På eftermiddagen gav jag mig ut i naturen. Ner till Tåkerns andra sida där vid Svanshals. Blåsigt men skönt och jag gav mig ut på spångarna. Det kom även några små regndroppar jag skyddade mig ifrån vid vindskyddet där i vassen. På vägen tillbaka mötte jag en fin liten Gulärla (Motacilla flava) som satt och såg tjusig ut (bilden ovan) och några tofsvipor som struttade omkring.

Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
