Jag mår skit och jag har tråkigt

Jag blir f-n tokig på det här. Det suger f-n babianröv. Det verkar i alla fall som att den värsta febern (förhoppningsvis) lämnade mig i morse när jag vaknade av en totalt sjöblöt säng. Jag känner mig kanske aningen bättre även om jag fortfarande är sänkt. Men istället för febern har allting liksom krypit in i huvudet och trycker på därinne och i bihålorna – vilket gör att huvudet och mina ögon gör ont. Med en rejäl ljuskänslighet på det.

Fy f-n för det här.

Skriv en kommentar eller något annat trevligt


Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.