Jag tycker inte om det här
tis 26/5 2026 (18:29) • Allmänt • Kommentera (0)
Fy f-n vad tråkigt det är att vara sjuk. Febern åker upp och ner som en jäkla jojo, näsan rinner som en vattenkran och mitt allmäntillstånd kan beskrivas som helsänkt. Allt känns typ mest svinjobbigt och tungt. Jag hatar det.
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
