Man åker till jobbet och gör saker
mån 1/6 2026 (17:49) • Jobbet • Kommentera (0)
Tillbaka på kontoret efter att ha varit borta hela förra veckan. Såsig i skallen och fortfarande lätt matt, men ändå skönt med vardag igen. Jag kan inte påstå att jag varit jätteproduktiv idag, men så får det vara.
Lunch blev det (chicken Thai med ris och grönsaker) som smakade bra. Sen fortsatte dagen i makligt tempo. Ny månad i kalendervyn gjorde också att jag nu ser kommande semesterperiod. Det är ”bara” fyra och en halv jobbvecka kvar, sen jäklar.
Är det för tidigt att börja med nedräkningen?
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
