Man gör fredag vid köksbordet, precis som vanligt
fre 5/9 2025 (16:27) • Allmänt • Kommentera (0)
Det var en repris på igår, med huvudet in i skärmen, hårt fokuserad på projektet jag för tillfället sitter med. Version 2.0 av app och digitala tjänster. Det städas, byts ut, rensas, förenklas och förtydligas så att användarna förhoppningsvis tycker att allt blir ännu bättre.
Strålande fint väder hela dagen utanför fönstret byttes – precis när det var dags att avsluta arbetsveckan – till regnrusk och gråväder. Suck.
Men helg ändå, det är ju najs.
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
