Nästan tillbaka till livet
fre 29/5 2026 (15:33) • Allmänt • Kommentera (0)
Äntligen mår jag ganska okej igen … typ. Jag är helt såsig i skallen och sådär efter-sjuk-seg-som-sirap som man blir av att ha leget nerbäddad i flera dagar. Men febern är borta, snoret har lugnat sig (en del i alla fall), ögon och huvud gör inte ont längre. Idag fortsätter jag att ta det lugnt och låter kroppen få återhämta sig det sista innan jag förhoppningsvis är helt tillbaka på banan igen.
Jag drack kaffe på terrassen förut, det kändes somrigt och här ovanför syns en Sävsparv som jag mötte för några veckor sedan.
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
