Regnet gör mig seg som sirap
tis 2/9 2025 (18:17) • Allmänt • Kommentera (0)
En regndag och gråare än grått genom fönstren. Jag är känslig för tråkväder och blir dämpad av det. Både trött och lite … jag vet inte … småsur kanske. Jag hade egentligen velat ligga kvar i sängen och bara slöat hela dagen, men jobbet rullade på precis som vanligt ändå. Jobbet bryr sig inte om väderomslag.
Sen åkte jag hemåt och när jag landade i lyan fick jag tända lamporna.
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
