Knasharen hälsar

0 kommentarer

  1. Svara
    Anna mån 13/4 2009 (16:35)

    Hej! jag ber så hemskt mkt om ursäkt! Tycker så mkt om den bilden.. om du inte vill att jag har den på min blogg, så tar jag givetvis bort den!
    /Anna

  2. Svara
    Janne mån 13/4 2009 (18:10)

    Hej Anna.
    Det är ingen fara. Jag tycker bara att man ska fråga om lov innan man använder andras bilder.

Skriv en kommentar eller något annat trevligt


Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.