Mitt hat mot den där vidriga maskinen fortsätter

0 kommentarer

  1. Svara
    Laila tor 16/10 2008 (18:52)

    Ja men allvarligt – är det ingen som har frågat dem VART de tror att de blåser de där löven???!!! Alla jag känner undrar, ingen vet, ingen har frågat. Inklusive jag själv…

    Eller är det så enkelt att de sedan går och krattar upp dem och kör bort med dem nånstans, när de blåst ihop dem till en hög?

    Annars är det ju en bra sysselsättning. Evig, liksom.

  2. Svara
    Janne tor 16/10 2008 (19:36)

    Ja, de blåser ihop en stor hög, som de räfsar ihop till en större hög. Sen lastas högen upp på en kärra/vagn som körs iväg.

Skriv en kommentar eller något annat trevligt


Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.