Solen går ner och jag blåser bort.

0 kommentarer

  1. Svara
    Martin (sjömansbloggen) tor 18/10 2007 (21:35)

    Riktigt nice bilder. Diggar folk som har kunskap och tålamodet för att ta en riktigt fin bild.

  2. Svara
    Janne tor 18/10 2007 (21:38)

    Är det nu jag ska säga tack? Okej, då gör jag det. Tack!

Skriv en kommentar eller något annat trevligt


Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.