Jag somnade i soffan förut och är nu segare än sirap, så nu sitter jag nedsjunken i fåtöljen med lurarna på och lyssnar på musik. Måndagslåten är det de engelska folkrockarna i Mumford & Sons som står för och idag heter den ”Believe”.
Jag somnade i soffan förut och är nu segare än sirap, så nu sitter jag nedsjunken i fåtöljen med lurarna på och lyssnar på musik. Måndagslåten är det de engelska folkrockarna i Mumford & Sons som står för och idag heter den ”Believe”.
Skriv en kommentar eller något annat trevligt