Two down, more to go
ons 17/12 2008 (14:19) • Festligt • Kommentera (0)

Jag är effektiviteten en onsdagslunch. Jag är den öppna plånboken som konsumerar. Ka-Ching! En runda på sta’n på lunchen och två klappar till är klara. Listan bockas av och det känns ganska skönt. En del kluriga återstår dock.
Idag blev det ”en kebab att ta’ mé” till lunch. Det var riktigt smaskens. Däremot börjar jag ana en tendens till skoskav från de nya skorna och det är fantamej inte smaskens någonstans.
Läs andra bloggar om effektivitet, effektiv, onsdag, lunch, öppen, plånbok, konsumera, ka-ching, runda, julklapp, julklappar, lista, bocka, återstå, kebab, smaskens, tendens, skoskav, nya, skor, oskönt
Dela det här inlägget på sociala medier:
- Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
- Dela på Threads (Öppnas i ett nytt fönster) Threads
- Mer
- E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post
- Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut
- Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn
- Dela på Bluesky (Öppnas i ett nytt fönster) Bluesky
- Dela på Tumblr (Öppnas i ett nytt fönster) Tumblr
- Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på Nextdoor (Öppnas i ett nytt fönster) Nextdoor
- Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit
- Dela på Mastodon (Öppnas i ett nytt fönster) Mastodon
- Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram
- Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp
Relaterade
0 kommentarer
Skriv en kommentar eller något annat trevligtAvbryt svar
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.

som tjej som lööövs high heeels kan jag säga att safea med plåster innan skavet kommer is a must!!!!111
Nya skor ger alltid skoskav. Lyssna på Tove!