Etikett: docka
-
Just det, jag har ju haft min iPhone ett tag nu och jag kan ju berätta för er som längtar att jodå, den är bra. Batteritiden kunde ju vara bättre (för den är rätt usel) och webbläsaren kunde vara stabilare. Skärmen blir full med fingeravtryck hela tiden men är underbart skön och smidig att pilla…
