Ilska

0 kommentarer

  1. Svara
    A mån 25/5 2009 (20:41)

    Jag hade också en ilsken dag förra veckan! Morr!

  2. Svara
    Lindalein mån 25/5 2009 (23:52)

    Jag kan bjuda på ett gott skratt:

    http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=361&a=497158

Skriv en kommentar eller något annat trevligt


Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.