Ilska
mån 25/5 2009 (19:02) • Allmänt • Kommentera (0)
Irritationen kom över mig som en svallvåg. Sen blev jag sur som den suraste citronen och fick lusta att kasta saker omkring mig. Som ett litet barn ungefär. Nu är jag hemma och har lugnat ner mig. Det är mycket bättre så.
Läs andra bloggar om ilska, irritation, svallvåg, sur, citron, kasta, som ett barn, hemma, lugn
Dela det här inlägget på sociala medier:
- Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
- Dela på Threads (Öppnas i ett nytt fönster) Threads
- Mer
- E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post
- Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut
- Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn
- Dela på Bluesky (Öppnas i ett nytt fönster) Bluesky
- Dela på Tumblr (Öppnas i ett nytt fönster) Tumblr
- Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på Nextdoor (Öppnas i ett nytt fönster) Nextdoor
- Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit
- Dela på Mastodon (Öppnas i ett nytt fönster) Mastodon
- Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram
- Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp
Relaterade
0 kommentarer
Skriv en kommentar eller något annat trevligtAvbryt svar
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.

Jag hade också en ilsken dag förra veckan! Morr!
Jag kan bjuda på ett gott skratt:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=361&a=497158