Jag skrev om det den 20 februari förra året, då Aftonblaskan med stora domedagsrubriker skrev sin kanske-nyhet om asteroiden Apophis som är på väg mot jorden. Idag återanvänder Aftonbladet samma nyhet om asteroiden Apophis som är på väg mot jorden. Samma journalist (Caroline Olsson) och samma nyhet.
Det måste vara enkelt att jobba på Aftonblaskan.
Läs andra bloggar om: Aftonbladet, återanvända, nyhet, asteroid, Apophis, journalist och enkelt

Skriv en kommentar eller något annat trevligt