Oj, det var som f-n!

0 kommentarer

  1. Svara
    Magnus tor 8/5 2008 (16:05)

    Vad i helvete! Jag tror jag kräktes lite i munnen.

  2. Svara
    Erik fre 9/5 2008 (01:20)

    Men fyyyyyyyyyyyy! han/hon kan inte vara en hårdrockare

Skriv en kommentar eller något annat trevligt


Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.