The crapiness.

0 kommentarer

  1. Svara
    Lindalein sön 8/3 2009 (14:28)

    Nä, idag säger till och med jag att det är skitväder!

  2. Svara
    Camilla sön 8/3 2009 (16:13)

    Du ska inte med en sväng runt tycklinge då?

  3. Svara
    Catharina sön 8/3 2009 (20:03)

    När det är skitväder , ska man ta och mysa ner sig i sin stora soffa och se film . Man ska inte röra sig ute överhuvudtaget. . .

Skriv en kommentar eller något annat trevligt


Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.