Vad händer då?
mån 7/4 2008 (13:19) • Allmänt • Kommentera (0)
Eftersom jag inte kan slå mina funderingar om universum ur skallen så skickade jag idag ett e-postmeddelande med en fråga till Institutionen för Astronomi vid Stockholms Universitet.
Hej
Jag har en fråga som jag har funderat på och som ni kanske kan hjälpa mig med ett svar på:
Eftersom universum expanderar hela tiden, vad händer om man rör sig snabbare än expansionen och vad händer när man kommer till universums slut?Med vänlig hälsning
Janne
…och då får vi se om jag får något svar på min fråga.
Andra bloggar om: funderingar, universum, e-post, meddelande, institution, astronomi, Stockholms universitet, hej, expandera, snabbare
Dela det här inlägget på sociala medier:
- Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
- Dela på Threads (Öppnas i ett nytt fönster) Threads
- Mer
- E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post
- Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut
- Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn
- Dela på Bluesky (Öppnas i ett nytt fönster) Bluesky
- Dela på Tumblr (Öppnas i ett nytt fönster) Tumblr
- Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på Nextdoor (Öppnas i ett nytt fönster) Nextdoor
- Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit
- Dela på Mastodon (Öppnas i ett nytt fönster) Mastodon
- Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram
- Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp
Relaterade
Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.
