Vägarbete

0 kommentarer

  1. Svara
    Ekis mån 12/5 2008 (09:51)

    Jag fick oxå vänta så det är lika synd om mig. Vem är det på bilden från i lördags.

Skriv en kommentar eller något annat trevligt


Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.