Boom, shake the room.

0 kommentarer

  1. Svara
    Jontas mån 15/12 2008 (17:38)

    En klapp? Det lät ju lagom optimistiskt. Kräver inte det att du varit snäll under året? Har du det? Va? Ätit upp dina grönsaker och så?

  2. Svara
    Janne mån 15/12 2008 (19:21)

    Inte ett smack, men jag hoppas på en klapp i alla fall!

Skriv en kommentar eller något annat trevligt


Den här webbplatsen använder Akismet för att minska skräppost. Läs om hur din kommentardata behandlas.