Etikett: pir
-
Efter dagens kafébesök gick vi den sedvanliga strosen … och i den isande kylans tecken gav vi oss ut på isen. Till och med jag som är lite lätt pipplig och får inre bilder av hur jag faller genom och sen ligger där i en isvak; kall, blöt och halvt döende, strosade försiktigt fram på isen.…
-

Jag tar en liten stros längs vattnet … efter att redan ha gått där en gång utan kameran. Funderar på om fåglar känner kyla och om de tycker att det är kallt i vattnet? Jag går ut på piren och tar en hel radda med bilder på byn … när jag kommer hem klipper och…
